Home » » ASUS PCE-N15 11n Wireless LAN PCI-E Card

ASUS PCE-N15 11n Wireless LAN PCI-E Card

PC aku ni pakai ASUS PCE-N15 11n Wireless LAN PCI-E Card sebagai wireless card. Senang nk guna internet kat rumah. Tak perlu susah payah tarik cable or tersepak cable ble nk jalan2 kat dalam rumah ni. Tikus pon xgigit. Padan muka kau cik tikus.

Guna wireless card ni, rupenyer ade masalah sikit kat Windows 7(sekarang aku kat Windows 7). Aku install la driver yang aku dari cd yang kat dalam kotak dier tu. Ade la plak dio nk bagi skali ngan utility nyer. Aku tak tau ape2 trus install jer. Pastu ok la..Wireless dh dapat connect. Tapi Baru aku perasan bile restart pc, connection nyer x auto. Maksud aku tak automatically connect to the network. Network yang aku set ialah wireless rumah aku la.

Memang masalah. Serabut ler lau barang tak auto ni. Menyusahkan jer.. So aku cari la care nk settle hal ni..Pikir punyer pikir mgkin ade masalah dengan utility dier..aku try unistall utility ASUS Wireless tu dan reboot PC. OMG, problem solved!!!

Sekarang dh auto connect,bleh la download manager aku download automatically when windows start. Tak perlu tggu2 dan xperlu tkan butang ape2. Senang keje senang hati..

0 comments:

Post a Comment