Blog Archive

Home » » Kelantan VS Sime Darby FA Final

Kelantan VS Sime Darby FA Final

Kelmarin(19.5.2012) Kelantan bertemu Sime Darby pada perlawanan final FA di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur. Kali pertama saya masuk stadium. Kali pertama saya tengok bola secara langsung/live.

Ini screenshot saya ambil dengan handset saya sendiri(tidak berapa jelas sebab Samsung Galaxy Mini + resize to 1024x768):

kelantan vs sime darby 19.5.2012 stadium bukit jalil

Ini keadaan waktu 6.13 petang. Penyokong Kelantan belum memenuhi stadium. Sebelum bermula perlawanan, penyokong Kelantan Memenuhi stadium hampir 95% di Stadium Bukit Jalil. Selebihnya berpihak ke penyokong Sime Darby.

Untuk lain kali, lain kali saya akan cuma pergi kursus saja. Stadium tidak sesuai untuk saya. Pengangkutan dan segala kos ditanggung oleh penaja dan wang saku RM50 untuk belanja di perkarangan stadium. Tapi tak beli apa-apa so dapat save RM50.  :P

0 comments:

Post a Comment